background

РАЗОМна варті вашого здоров’я

Програма Підтримки Пацієнтів, метою якої є сприяння наміру пацієнтів дотримуватися схеми і курсу терапії, призначеної лікарем

Картка програми лояльності Участь у Програмі Підтримки Пацієнтів РАЗОМ безкоштовна.
РАЗОМ - це Програма Підтримки Пацієнтів,

метою якої є сприяння наміру пацієнтів дотримуватися схеми і курсу терапії, призначеної лікарем.

Програма Підтримки Пацієнтів РАЗОМ створена з ініціативи медичних Асоціацій: Української Гастроентерологічної Асоціації, Української Асоціації Сімейної Медицини та Асоціації Інфекціоністів України.

Програма Підтримки Пацієнтів РАЗОМ дозволяє отримати персональну 30% знижку будь-якому пацієнтові, якому лікар призначив препарат, включений до Програми. Знижка надається на покупку з 1-ї по 9-у упаковки.

Програма Підтримки Пацієнтів РАЗОМ діє на всій території України (за винятком тимчасово окупованих територій і зони АТО)

ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Хто може стати учасником Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

Право брати участь у Програмі Підтримки Пацієнтів РАЗОМ має будь-який пацієнт, якому лікар призначив препарат Програми.

Як можна отримати Картку Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

Неактивну Картку Пацієнта видає лікар або фармацевт в аптеках-учасницях Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ.

Перелiк аптек, які беруть участь у Програмі, пацієнт може знайти самостійно на даному сайті або дізнатися у оператора гарячої лінії 0 800 50 13 38 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України безкоштовні).

Картка Пацієнта при видачі не активна. Активація Картки Пацієнта можлива тільки в аптеках-учасницях Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ при першій покупці препарату Програми.

Термін дії Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

Програма Підтримки Пацієнтів РАЗОМ діє до 31.12.2021 року. Компанія-організатор може зупинити або продовжити дію Програми, змінити умови Програми у будь-який час.

Актуальна інформація про термін дії Програми та про всі зміни доводиться до відома учасників Програми через фармацевтів аптек-учасниць, гарячу лінію (0800 50 13 38) та на даному сайті.

Як користуватися Карткою Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

Для отримання знижки необхідно при кожній покупці препарату Програми пред'являти в аптеці-учасниці Картку Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ.

На одну Картку Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ можна придбати 9 упаковок препарату Програми протягом терміну дії Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ.

Перелік аптек, які беруть участь у Програмі, можна знайти самостійно на даному сайті або дізнатися у оператора гарячої лінії 0 800 50 13 38 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України безкоштовні).

Чи потрібно активувати Картку Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

Картка Пацієнта при видачі не активна. Активація Карти Пацієнта можлива тільки в аптеках-учасницях Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ при першій покупці препарату Програми.

Перелік аптек, які беруть участь у Програмі, можна знайти самостійно на даному сайті або дізнатися у оператора гарячої лінії 0 800 50 13 38 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України безкоштовні).

Що необхідно робити при втраті / пошкодженні Картки Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ?

За новою Карткою Пацієнта необхідно звернутися до свого лікаря або в аптеку-учасницю Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ.

Картка Пацієнта при видачі не активна. Активація Карти Пацієнта можлива тільки в аптеках-учасницях Програми Підтримки Пацієнтів РАЗОМ при першій покупці препарату Програми.

Перелік аптек, які беруть участь у Програмі, можна знайти самостійно на даному сайті або дізнатися у оператора гарячої лінії 0 800 50 13 38 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України безкоштовні).

ПЕРЕЛІК АПТЕК